Sunday, May 8, 2011

Bestie =]

Salam aleykum, hari ini, dah hari ke 19 duduk kat rumah dan indeed, xthu nk buat apa, huhu, pagi2 bgun dah kemas sapu sana sapu sini basuh bju(mesin jer pun) sidai kain lipat kain, ulang lg esok pg, dan hari seterusnya. adakah diri ni dah mengambil title surirumah sepenuh masa yg suatu ketika dlu mak yg pgg??(walaupun mak bukan sepenuh masa, surirmah la jugak kan kan) =]

dan masa ni laaaa teringat kan someeebody~

siapa siapa siapaaaa?


ahaks! ni semua disebabkan terbaca blog dia td, tercetus pulak idea2 nk menulis2 kat sini =]

sllu kalau cuti2 mcm ni.. ni la sahabat paling best utk hang out bsama! sungguh, x caya tanya beliauu, silakan~ hehe

utkmu latifah.. ahaks =P

dear my fren..
kat mana pn hang ada la ni, aku tau hang tgh baca,,
special thanks to u bcoz afterall u r still my fren (sbb sblum2 ni kita pnah gaduh.. tp xsampai sminggu bek dah) hehe
sbb x smua kawan boleh loyal mcm hang kat aku.. huhu series ckp nii =]
sbb ada yang kawan dr skola rndah, tp bla dah besaq, lain sgt2, mcm xkenal dah. mai rumah pn pnyegan! dkt sgt ja pn, >.< *dr pengalaman*
i hope that our frenship will last 4ever n ever =]

dan utk masa depan kita bsama, jom berusaha, berusaha dan berusaha! =]

aku sokong apa ja pilihan hang tipah, if it is the best for you, insyaAllah, aku doakan kjayaan kita bsama.. susah senang bsama =]

p/s:hehe.. emo sgt dak?? sori2.. saja ja.. lama x jumpa.. rasa nk jmpa sangat kot T.T


.: Syukran, moga sama2 menambah ilmu =] :.

2 kalam anda:

latifahhusnazmyh said...

salam dari pororo :)

wah,entry spesial ni! nanti I balas yea :)

kita gaduh sehari je,gedebam gedebum pastu selesai.keke

thanks hans :)kalau hg lelaki,aku kawen dgn hg ja la.haha

ikhlas,

pororo

miSs_caCtuS^^ said...

salam dr hororo,

huhu, walaupun sikit, mmg itu yg nk dikatakan kat hang. =]

haha. gaduh pun, sebab x munasabah sgt kotttt ;PP

iya?? aishh.. malu laa aku~ aahahahha :P

thanks my fellow,
from hororo =]